BLOOMING BY DIANA

Tijdens een bruiloft, waar wij beide een leverancier waren, leerde ik Diana kennen. We raakte aan de praat en zij vertelde mij dat ze niet tevreden was met het logo dat zij toen had. Het was namelijk truttig en alles behalve Blooming by Diana. Ook was het geen goede weerspiegeling van wie zij is en wat zij doet met haar bedrijf. Ze maakt namelijk prachtige statement stukken voor bruiloften en evenementen. Na 3 jaar lang met haar truttige logo rond gelopen te hebben, was ze toe aan wat nieuws. Diana wilde een strak en modern logo en deze heb ik voor haar mogen ontwerpen.

BRANDBOOK

Wanneer mensen mij vragen om een logo te maken, is dit niet het enige wat zij krijgen. Een logo in zijn eentje is als een zwembad zonder water, helemaal niks dus. Bij een logo hoort een branding, een huisstijl. Dit is een visuele identiteit van je merk/bedrijf en hier vallen verschillende onderwerpen onder namelijk je logo, het kleurenschema en de typografie.

Omdat het logo van Blooming by Diana volledig veranderd was, was het handig om al deze branding elementen samen te voegen in 1 brandbook. De bloemstukken die zij maakt zijn altijd zo kleurrijk dat ze niet wilde dat haar logo dat ook was. Daarom heb ik voor een minimalistisch lettertype gekozen en een zachte kleur, die goed past in de bruidsindustrie.

DRUKWERK

Na het maken van haar logo/branding, was ze zo enthousiast dat ze deze stijl meteen wilde doortrekken in al haar drukwerk. Zo heb ik nieuwe visitekaarten voor haar gemaakt en verschillende flyers/kaarten die zij bij haar bloemstukken geeft aan haar klanten. Ook heb ik stickers gemaakt die Diana op het papier van de bloemen plakt. 

Jessica wat een kanjer … jouw aanpak van mijn nieuwe logo was precies wat ik voor ogen had. Voor mij was dit ontwerp een grote jungle, maar door jouw inzet hebben we de jungle getackeld. Ik ben mega blij met mijn nieuwe logo. En ben er zo blij mee dat ik hem overal op ga laten zien: mijn werkkleding, op mijn bedrijfsauto etc.

Diana Versteegh
Blooming by Diana

Benieuwd naar wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen?